Prekių pristatymas

Jeigu prekių krepšelio suma didesnė už 30 eurų, siuntimas “Omniva”, “LP Express” paštomatais nemokamas. Daugumą prekių gausite per 2-5 dienas - paštomatais jos keliauja labai greitai. Prekes išsiunčiame tą pačią arba vėliausiai kitą dieną nuo apmokėjimo gavimo.  Jeigu atskirų prekių pristatymo terminas ilgesnis, jis nurodomas prekės aprašyme. Prekių krepšeliams iki 30 eurų taikomas pristatymo mokestis, priklausantis nuo pasirinkto pristatymo būdo. Šis mokestis bus nurodytas prieš  prekių krepšelio apmokėjimą. 

Daugumą prekių galima atsiimti tą pačią dieną Kalvarijų g. 152, Vilniuje. Susisiekite skiltyje kontaktai. Užsakymo metu nepamirškite nurodyti tikslų pristatymo adresą, savo telefono nr. ir el. pašto adresą. 

PRISTATYMO SĄLYGOS

Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo (Pardavėjas: Gediminas Golcevas, individualios veiklos pažymėjimo numeris 218229) laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas,internetinėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs Pirkėjo vardą, pavardę (lotyniškomis raidėmis) ir pristatymo adresą, tikslų pašto kodą, pasirinkęs mokėjimo būdą ir susipažinęs su prekės aprašymu, prekių pristatymo bei prekių grąžinimo taisyklėmis ir apmoka užsakymą. Užsakymo neapmokėjus sutartis laikoma nesudaryta. Prekių pristatymas arba įteikimas Pirkėjui vykdomas tik sudarius sutartį. Pirkėjui internetinėje parduotuvėje pasirinkus prekių pristatymą, užsakymą Pardavėjas pradeda vykdyti ne vėliau kaip artimiausią darbo (Lietuvos Respublikoje) dieną, jeigu sutartis sudaryta iki 12.00 val (vidurdienio), arba kitą darbo dieną po artimiausios darbo dienos, jeigu sutartis sudaryta po 12.00 val (vidurdienio). Prekės paštomu įprastai pristatomos per 2-5 darbo dienas, tačiau šis terminas gali būti ilgesnis, atsižvelgiant į aplinkybes, priklausančias nuo atitinkamos pristatymo paslaugos teikėjo arba aplinkybių, kurių nei viena šalis negali kontroliuoti (streikai, covid-19, masiniai neramumai ir panašiai).

Vis dėlto, jeigu Pirkėjas dėl ne nuo jo priklausančių priežasčių negauna užsakytos prekės (ji nepristatoma per daugiau kaip 30 kalendorinių dienų nuo sutarties sudarymo dienos), jis turi teisę nutraukti sutartį ir reikalauti sugrąžinti sumokėtus pinigus. Nuo Pirkėjo nepriklausančiomis priežastimis nelaikomi atvejai, kai  Pirkėjas neatsiėmė prekės iš paštomato ar iš Lietuvos pašto skyriaus, arba kurjeris negalėjo įteikti prekių Pirkėjui dėl to, kad jo nebuvo namuose, nurodytas neteisingas adresas, pakeista gyvenamoji vieta, nurodytu adresu buvęs asmuo (Pirkėjas ar kitas asmuo) atsisakė siuntinio, netiko pristatymo laikas ir panašiai. 

Pristačius ir perdavus prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, neatsižvelgiant į tai, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Pardavėjas jokiu atveju nekompensuoja Pirkėjui jokių galimų ar patirtų nuostolių (tiesioginių ar netiesioginių) ar kitokių išlaidų, susijusių su prekės pavėluotu gavimu arba negavimu, išskyrus pinigų grąžinimą prekių negavimo atveju kaip nurodyta aukščiau.  

Pirkėjas gali pasirinkti prekę atsiimti pats Vilniaus mieste. Tokiu atveju prekės pristatymo mokestis, jeigu atskirai išskirtas internetinėje parduotuvėje, netaikomas. Prekės atsiėmimo ir įteikimo vieta bei laikas suderinamas su Pardavėju susisiekus atskirai (Pardavėjas neturi fizinės prekybos vietos, dirbančios iš anksto nustatytu laiku). Pirkėjas pasirenka iš Pardavėjo siūlomų prekės atsiėmimo vietų ir iš Pardavėjo siūlomų atsiėmimo dienų/laikų. Jeigu prekės nepavyksta įteikti per 30 kalendorinių dienų nuo Sutarties sudarymo dienos, tiek Pirkėjas, tiek Pardavėjas turi teisę nutraukti sutartį.

Sutarties nutraukimo atveju, jeigu prekės pristatyti ar įteikti Pardavėjui nepavyksta dėl Pirkėjo kaltės (neatsiėmė, nepriėmė, nebuvo namuose, nesutiko su Pardavėjo pasiūlytu prekės atsiėmimo laiku ar vieta Vilniaus mieste ir pan.), Pirkėjui grąžinama jo sumokėta už prekes suma gali būti Pardavėjo sprendimu mažinama dėl Pardavėjo patirtų prekių siuntimo bei grąžinimo išlaidų ir (ar) apmokėjimo transakcijos apdorojimo (taikomo mokėjimo paslaugos teikėjo Pardavėjui) išlaidų dydžiu. 

Skundų pateikimas ir nagrinėjimas.

Visi tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekių kilę ginčai sprendžiami gera valia derybomis, pirkėjas gali kreiptis el. paštu. [email protected]

Tuo atveju, kai derybos nepavyksta, pretenziją dėl interneto išparduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/

0
 .